Annons

Softonic-recension

Förskolekul: Ett roligt och interaktivt utbildningsspel för förskolebarn

Kindergarten Fun är ett Android-utbildningsspel utvecklat av Arkay Apps för förskolebarn. Appen syftar till att förbättra visuell spatiala färdigheter, problemlösningsförmåga, kognitiva färdigheter och självförtroende genom en rad aktiviteter. Appen erbjuder en rad lärofunktioner, inklusive matchning av en bild och dess färg, identifiering av former från bilder, sammankoppling av relativa par och matchning av ett djur med sin avkomma, bland annat.

Appen använder färgglada designer, bilder och ljud, vilket gör den rolig och engagerande för små barn. Barnen kan spela matchningsspel med färger, former, djur och mer, med touch och spårning som gör det enkelt och lätt att använda. Nivåerna i appen börjar lätt och blir mer utmanande för varje omgång, med appen som går vidare till att matcha versaler med gemener, hitta saknade nummer och bokstäver, addition och mycket mer.

Appen har också flera funktioner som gör den ännu mer spännande, som att lyssna på orden efter att ett par har slutförts, interaktiva designer och ljud samt belöningar för prestationer. Appen är ett utmärkt verktyg för att lära sig matematik, talsystemet, alfabetet, ord, former och mycket mer. Sammantaget är Kindergarten Fun en fantastisk app för förskolebarn som de kommer att älska och njuta av att spela samtidigt som de lär sig.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Kindergarten Fun

Har du provat Kindergarten Fun? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.